måndag 15 december 2014

STJ närmar sig 1XX

Hummm, long time, no write. Such lazyness, many studies. Wow.

Nåjåå, det var väl aldrig meningen att det här skulle vara en vardagsblogg heller, och det har inte hänt särdeles mycket militär-relaterat i mitt liv. Jag har gått och skaffat mig dålig korsrygg, så träningen (och jag) har lidit en del, och filmen från kursen jag var på borde vara klar och ploppa ner i min postlåda snart. Dessutom ska jag intervjua en tjej som deltog i kursen samtidigt med mig för unis studenttidning, det ska bli en rolig artikel att skriva..!

Sedan har jag börjat tänka sånadär "Jamen, vill jag nu ändå..?"-tankar... Det är ju nog en himla lång tid. Och plötsligt finns det åter saker och människor i min vardag som jag egentligen inte skulle vilja vara så länge utan. Men ännu har jag ju 200 dagar på mig före dagen D infinner sig, och jag hinner tänka många tankar före det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar