måndag 30 december 2013

Träning under julhelgen?

Nej, inte egentligen. Men för att sporra mig själv att göra bättre ifrån mig den här veckan ska jag ändå skriva vad jag åstadkom förra veckan.

Må: 30 min löpning och cykling
Ti: Vilodag/Stretching (samt kort morgonpromenad)
On: Dansande på krogen :)
To: Vilodag
Fre: Kort promenad
Lö: Vilodag
Sö: Vilodag

...Jag skyller på julfirande, mensverk och det faktum att jag inte varit hemma, och sedan dessutom flyttat. Dessutom har jag inte gått helt överstyr med julgodiset för en gångs skull, så det var en helt regelrätt och behövlig vilovecka! Den här veckan har jag sedan inlett med Bodypump pånytt, och jag känner redan nu hur "limin" jag kommer vara efter nyår...

Nu ska här planeras kommande träningsvecka, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar