fredag 3 januari 2014

Läkarintyg nästa

Före julen ringde jag alltså till hälsovårdsstationen för att boka tid till läkare, för läkarintyget
jag kommer behöva. Jag blev då ombedd att ringa upp pånytt efter nyår, för det var rätt stressigt där just då. Fine. Imorse ringde jag igen, och erbjöds först en tid den 27:e. Jag sa "Äuuuh" och förklarade att pappren ska vara inne i januari och att det blir lite bråttom. Så, efter lite pysslande fick jag tid den 14:e januari till både skötare och läkare.

Iiiiih, det börjar kännas att jag faktiskt planerar det här på riktigt, nu.

Nu gäller bara att fixa all intyg i skick, och se till att jag inte kliar sönder mig själv för mycket före undersökningen. Jag har nämligen grymt torr hud för stunden, och skulle inte vilja att det skulle framkomma alltför mycket från läkarintyget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar