söndag 12 januari 2014

Träning, vecka 2

Nåjåå!

Må: 25 min hemmapilates på morgonen, 30 min HIIT bootcamp på kvällen
Ti: 25 min hemmapilates, i övrigt vila
On: 10 min crosstrainer, 10 min löpband, muskelträning (minns inte exakta muskelgrupper)
To: 20 min löpning, muskelträning av vader och armar
Fre: 20 min löpning, lår och vader
Lö: Vilodag
Sön: 10 min löpning, arm-, lår samt lite mag- och ryggmuskelträning.

Hela veckan har dock plågats av träningsverk från måndagens HIIT-pass. Fy SATAN vad tungt. Det måste jag absolut fara på igen 8) Första gången i mitt liv. Jag var så slut och mådde så illa 5 minuter från slutet att jag fick stå och hålla i mig ett tag, och efteråt var jag helt yr i duschrummet tillsammans med en annan kvinna som gått samma pass :P

För stunden har jag gratiskort till det nya gymmet, och jag var där för första gången "på riktigt" idag. Riktigt fint, om än lite märkligt att ha passen helt i mitten av ett stort rum med maskiner runt om... Och så har de mest virtualtimmar där. Men nåja, det är öppet ALLA dagar 5-23, så det är himla praktiskt, dessutom är det centralt och så är det rätt mycket billigare än det bästa alternativet. Jag tror jag kanske skaffar kort dit efter att gratiskortet tagit slut.

Om pånytt nu kommande vecka! Hephep!
(Och i övermorgon ska jag på läkarundersökning! Iiiiih!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar