torsdag 23 januari 2014

I väntan på svar: Träning!

I söndags skickade jag iväg mina papper. Iiiiihk. Nu återstår många månader av väntan, för jag förväntar mig inte att höra något förrän den "vanliga" deadlinen är över, dvs... ja okej, inte förrän mars åtminstone.

I väntan på svar tränar jag :) Mitt gratis gymkort tog slut här i måndags, och jag har varit stressad och mens-trött och allmänt omotiverad, plus att jag har velat med vilket gym jag skulle vilja skaffa medlemskap hos... nå, idag kom jag överens med en vän om att fara o träna till mitt "gamla" gym (de hade öppet hus-meininki), och eftersom jag fått ett så bra erbjudande där så skaffade jag riktigt medlemskap. Och, det gjorde min vän också! :D Så nu har jag fått en träningskaveri också ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar