fredag 10 januari 2014

Progress!

Nåjååå, nu kan vi börja tala om träningsrutin 8) Heja heja! Hela veckans träning kommer upp på söndag, men hittills är jag nog supernöjd med hur jag lyckats pussla ihop vardagen så jag hunnit träda. Hyvä minä! Dessutom tycker jag mig märka att det börjat hända något i armregionerna, även om det precis lika gärna kan vara de sjuka musklerna som spökar och inbillar sig att de utvecklats... När det kommer till mat så går det förvånansvärt bra, även om det märkts att jag inte haft supermycket fritid - det har ofta blivit hastigt ihopslänga middagar på jobbet av t.ex. ½ avocado, 1 burk grynost och 2 karelska piroger... Överlag tror jag också att jag äter lite för lite, men det är delvis med flit eftersom jag gärna skulle skala av några av de kilon som jag samlade på mig under hösten. Nog för att de lär ryka i vilket fall som helst ifall jag orkar uppehålla träningsrutinen, men det skulle vara skönt att passa lite bättre i träningskläderna, de är lite väl tajta för stunden ;)

Vad gäller papperskriget så har jag nu införskaffat ett av mina språkintyg, och tänkte försöka jaga reda på resten här under helgen. Sen blir det läkare på tisdag, och så kan jag förhoppningsvis stoltsera med ett A-papper :3 Ja, jag är apnervös. Men vi ska nu se.

För övrigt tog mitt gymkort slut idag, och imorgon flyttar jag till ett nytt, där jag skaffat 10-dagars gratisgymmande. Vi ska se hur det funkar, och vad jag sedan tar mig till efter att det kortet tagit slut. Jag lever för stunden på mitt sparkonto, något jag inte tycker om att göra, och skulle alltså helst inte sätta ut för mycket pengar. Meeen, det vore ju helt möjligt att gymma hemma en månad eller så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar