söndag 19 januari 2014

Träning, vecka 3

Den gångna veckans träning, då...

Må: 15 min löpband och "armcykel", ben- och armmuskelträning
Ti: Lång promenad
On: 20 min löpband, 15 min crosstrainer, lår- och armmuskler
To:  -
Fre: 10 min crosstrainer, 10 min cykling, 30 min korsetti, 50 min Hemmapilates
Lö: 20 min löpband, arm- och benmuskler
Sö: 10 min hemmapilates

Så att, helt okej med tanke på att jag haft en grymt stressig vecka. Jag har börjat få in en rutin i uppvärmning följd av muskelträning. Önskar bara att det fanns lite mer utrustning på jobbet..! Eller snarare borde jag väl lära mig att använda dem jag inte kan använda. Nån gång här ska jag ta mod till mig och fråga nån.

...Sen hade jag tänkt visa ett bildbevis på alla mina papper som jag kommer föra till postlådan ikväll, men kamerasladden är lite försvunnen för stunden. Nåja. Det är i alla fall en stor kladd. Jag tror det var 14 papper eller något sånt allt som allt. Nåväl, ikväll far de i alla fall iväg :3 Iiiihk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar