fredag 17 april 2015

Inryckningspost!

Ett tjockt brev kommer lastat! Jag hörde av Ellen (en förtida stugkbekant :D) att jag kunde vänta mig post från Dragsvik, och idag, tredje gången jag kollade lådan, låg där ett tjockt brev :)


Först trodde jag det var samma broschyr som jag redan fptt 5två gånger och läst tills jag blivit yr, men det är en som är gjord speciellt för den här kontingenten. Yay! Mycket samma info, men också mycket mera konrket info, som tips direkt från bevkom om vad man ska ha med sig, mera ingående beskrivningar på de olika linjerna, och klockslagsbeskrivning på hur en dag kan se ut.

Förutom broschyren fick jag också en blankett att fylla i gällande nuläget och önskemål gällande utbildningen. Nu om någonsin kommer min dåliga syn fram :P Nåja. Domen gällande det, och min slutgiltiga klassning, kommer väl senare nån gång. Dessutom var jag efter ny hudmedicin igår, och jag ämnar få kroppen i skick på alla vis före inryckning.

Läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar