tisdag 14 april 2015

STJ 83 och mindre än 3 månader kvar.

Tiden bara går, och mina studier börjar vara överstökade. Nästan. Jag lämnade in min kandidatavhandling för opponering igår, men med tanke på hur mycket arbete den person jag opponerade fortfarande har kvar så tänker jag inte bli högmodig än. Men, jag är på slutrakan. Alla föreläsningar är i alla fall över, och jag har två hemtenter kvar, så är alla kurser avklarade. Huhhuh.

Igår fick jag mail från FPA också - jag har beviljats militärunderstöd från 6.7. Jännä! Tydligen behövde jag inte fylla i något pånytt, trots allt. Idag fick jag ett till brev från samma instans, där det stod att mitt studiestöd inhiberas från 6.7. Det var väl ganska förväntat ;) Måste bara minnas att anhålla om det pånytt sen senare.

Jag fyllde förresten år här i förra veckan, men eftersom jag var bortrest fick jag min födelsedagspresent från H idag - en vätskeväska ^^ Och riktigt en sån som jag tydligen får använda i tjänst också, en fin grön en som sitter urbekvämt på ryggen. Nu har jag inte prövat springa med den eller ens fylla den, men jag har heller aldrig ägt en vätskeväska så jag vet inte hur det ska kännas ;) Men enligt H är den jättebra att ha. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar