onsdag 11 september 2013

Bloggdiarré

Ursäkta uttrycket, men det finns alltid så mycket att skriva om i början... För att hålla koll ska jag försöka lista allt jag känner att jag vill ventilera:
  • Träningspladder
  • B-pappers-skräcken
  • Velandet kring vapenslag, tjänstgöringsplats och -språk
  • Motivationen bakom mitt beslut
  • Bra länkar, såsom till Aamukampa och Drakan-dokumentären...
  • Nervositetsfaktorer
...säkert finns det mer. En stor orsak till att jag börjar blogga redan nu är nog att få ett sätt att helt enkelt skriva av tankarna, och sedan att försöka hålla uppe träningsmotivationen ;)
Kan helt kort säga att jag idag sprang mitt livs första Coopertest, och att jag landade på knappa 2300 meter. Rätt otränat får det vara ett helt okej resultat, och så finns det helt enkelt plats för förbättring... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar