söndag 29 september 2013

Träningsprat

Nå,
de senaste 4 veckorna har jag försökt hålla koll på hur mycket jag tränat. Såhär har det sett ut hittills:

Vecka 36:
  • 1 morgonlenkki
  • 1 muskelkondispass
Vecka 37:
  • 2 muskelkondispass
  • 1 lenkki + Coopertest
Vecka 38:
  • 1 muskelkondispass
  • 1 lenkki + armmuskler
Vecka 39:
  • 3 muskelkondispass
  • 1 ordentlig lenkki
Så att ja. Det är väl en början, antar jag. Det är det där med att hitta tiden... Och sen bor jag för stunden som inneboende hos en kille jag inte känner jättebra, så det går inte sådär bara att stiga upp klockan 6 för att hinna träna cardio framför datorn före skolan :P Gammalt trähus, och what not. Morgonlenkkin skulle ju förstås funka, här finns fina springstigar, men jag är så antimorgnar. Även om jag upptäckt en liten träningspark här i närheten, med maskiner man får använda bara sådär.
I helgen har jaghaft lägenheten för mig själv, och därför kom jag upp i lite mer muskelkondis denhär veckan. Försökte köra lite magmuskler och aj som fan vad trögt det går då jag inte gjort pilates på flera månader. Dock känns det nog ordentligt i lårmusklerna åtminstone, att de börjar vakna till liv.

Nåja, om jag sku försöka få till en bra morgon imorgon, börja med lenkki eller nåt. We'll see.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar