söndag 20 april 2014

Träning Vecka 16

Må: 5 min cross, 5 min cykel, 5 min armcykel, 20 min löpband o benmuskelträning (Wohoo!)
Ti: -
On: 30 min bootcamp magmuskler hemmapilates
To: -
Fre: Liten löprunda (Wohoo!) samt 25 min lugn hemmapilates och vadmuskelträning
Lö: Lite vadträning och magmuskler
Sö: Längre löprunda (Wohoo!)

Även om träningen varit lugnare så har det här varit en grymt lyckad vecka vad gäller humör och allmän vardag. Jag har hunnit studera, umgås med vänner och familj, sova ordentligt, gå i bastun, städa lägenheten, se en massa serier och ta det lugnt, och dessutom varit ute och sprungit TVÅ gånger och njutit av det! SÅ roligt att inse att min löpkondition är mycket bättre än jag trodde den var :) Dock har jag lyckats ställa till det så att mina vader är hårda som sten och ömma som jag vet inte vad, efter fredagens vadmuskelträning. Jag vågar inte stretcha mer av rädsla för att jag har inflammerat något, så nu är det väl bara att hoppas att det inte blir värre före torsdagens uppbåd! Iiiiiiiih!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar