onsdag 23 april 2014

Uppbådsdagen

Åååååh, vad jag är nervös X)
Om nexakt en timme i skrivande sekund ska jag infinna mig på Österbottesn regionalbyrå för uppbåd. Eller urvalstillfälle, då. Jag har ingen aning om det bara kommer vara kvinnor på plats eller om det också kommer män idag, hur länge det kommer ta, vilket språk det kommer gå på, hur många vi blir, vad vi ska Göra... Iiiihk!

Jag har hört att vi ska få en massa information, att vi blir typ intervjuade, att vi ska få pröva stridsutrustning och... inte så mycket mer. Eventuellt nåt test..? Vi lär inte behöva prestera så mycket i varje fall.

Jag har en massa knäppa tankar i huvudet. Hur unga kommer de andra vara och kommer de se snett på mig som kan vara upp till 7 år äldre än de yngsta? Vad ska man sätta på för kläder till ett uppbåd? :P Tänk om de inte vill ha mig? Öööööööööööh.

Nåja, senare idag vet jag mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar