söndag 27 april 2014

Träning, vecka 17

Må: Länk till gymmet, armmuskelträning o ca. 20 min löpband
Ti: Ett pass LetsGo, 10 min löpband
On: 35 min HIIT för rumpa o Lår (iForm-dvd)
To: En kortare promenad
Fre: 25 min hemmapilates
Lö: Länk till o från gymmet (gymmade inte)
Sö: 1 morgonlänk, variant kortare

Sidu bara, jag hann iaf med något varje dag :) Fin rutin om inte annat, även om jag nog gärna skulle vilja få in lite längre pass. Men nåja.
Den här veckan lovar jag inte att jag hinner träna särskilt mycket, för jag har en massa uppträdande och officiella event med kören, och det kan bli knepigt att passa in träning. Om jag orkar ska jag försöka morgonträna. Ska kika på schemat nu och försöka sätta upp det så att jag skulle hinna.

För övrigt fattar jag inte hur det är meningen att jag ska klara av att vänta till 16.5 på min inkallelseorder (?). Jag blir knäpp! Jag vill veta nuuuuuu! Mest nervös är jag nog över att de inte skulle ta emot mig alls, men visst är detdär Björneborg-alternativet också ett nervositetsmoment...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar