söndag 28 september 2014

280 and going down

Av 420 dagar har 140 redan runnit förbi. Tänk det. Rätt som det är har halva tiden snart gått, och så är min kontingent den nästa. Crazy times. Men nedräknandet är nu inte en så stor grej i livet nu, med allt annat som står på.

För stunden är det här det närmaste ni kommer av att se mig i militäruniform. Vi får hela tiden nya mail från kursdragarna (alla bilder kommer i powerpoint... :P), och nu finns jag t.o.m. med på en del bilder. Fler torde vara påväg.

I övrigt inget nytt att rapportera. Förutom att jag tagit ner ett sjukt roligt spel till telefonen, som får mig att gå en massa extra promenader runt i stan ;) Under den senaste veckan har jag gått 25 kilometer, och då är det bara för att jag tagit en massa extrasvängar då jag varit ut på olika ärenden..! Heja för sån vardagsmotion!
#Ingress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar