tisdag 16 september 2014

Skjutresultaten från kursen

Tjo.

Vi har fått lite eftermail från kursen jag gick för en månad sedan, med tack och hälsningar och foton och sånt, och idag fick vi de samlade resultaten från skjutövningarna vi hade. Jag ids inte sätta upp hela tabellen, för där är en massa namn, men i sammanfattad form:
(Mest så jag ska ha nåt att jämföra med nån gång i framtiden :P)
  • Vi var 73 personer, alla sköt (i den omgång där det räknades poäng) 10 skott med Glock och 10 skott med STG. Jag kom på plats 27.
  • Man kunde få max 200 poäng. Hon som fick bäst poäng hade 192. Jag hade 158.
  • Vår pluton hade lägst medeltal (118), och jag hade tredje bäst i vår pluton.
  • Jag skjöt 92 med Glock och 66 med STG. Räknat bara från Glock-resultaten fick jag 13:e plats. Med STG ids jag inte räkna ;)
Med andras namn bortklippta.















Annars har jag väl inte så mycket att säga. Vardagen är lite kämpig just nu, och jag prioriterar inte träning så mycket, i alla fall inte vad gäller presterande. Istället försöker jag satsa på lugna rutiner, att lägga mig i tid, och har börjat de senaste tre dagarna med lite lugn pilates.

Att sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar