lördag 28 mars 2015

99 dagar och 20 timmar.

Idag sprack hundratalet och jag kan nu räkna antalet dagar före inryckningen på... ja, inte nu precis två händer, men med två siffror i alla fall :) Idag har jag haft en arbetsdag som var så utmattande att jag inte riktigt fattar hur jag ska klara av ett mycket mera fysiskt liv på daglig basis, men nåja... what doesn't kill you?

Nervositetskällor just nu:
  • Att jag inte ska räcka till fysiskt, och vara den enda som inte orkar eller som ger upp.
  • Att jag inte ska räcka till mentalt, och bryter ihop och/eller börjar gråta hela tiden
  • Att min depression ska köra ihop under min tid där
  • Att ätandet ska köra ihop under min tid där
  • Att hudproblemen ska bli ett stort problem
  • Att saknaden av pojkvännen ska bli en så stor grej att jag tappar modet
Hmmh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar