måndag 23 mars 2015

Hurt hurt!

Kanske jag äntligen kan börja tala om lite träningsrutiner..? *hålla tummarna*
I förra veckan masade jag mig till gymmet hela 4 gånger, och därutöver blev också vårens första morgonlänk av :) Dock tror jag inte de kommer bli nån morgontradition än, med tanke på att vi upplever världens takatalvi i Vasa just nu. Men i alla fall, förra veckan hann jag träna ben och övre kropp själv vid två olika tillfällen, ett pass core och ett pass step. Jag hade tänkt fara på morgonpump imorse, men sen försvo jag mig lite, och hade senare så bra flyt med kandiskrivandet att jag inte ville avbryta mig själv. Det blev en snabb halvtimmes övrekroppsträning istället. Hurra för synliga biceps ^^

Vad mer? Snart spräcks hundringen. Snart kan jag göra en ny anmälan till FPA, snart borde jag börja få hem den där förhandsförfrågningen om vapenslag, och snart får jag börja förbereda mig på allvar. Skaffa svettdräkt och flera träningsbh:n och meddela skolan om frånvaro och fixa kattfosterförälder och sånt. Spenande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar