lördag 14 mars 2015

Atopikerångest

Då jag var på läkarkontroll inför militären var läkaren tveksam inför att ge mig A-papper, eftersom jag har atopisk hy och jag hade ganska mycket symptom just då. Nå, just nu är det riktigt paha igen, jag har gått omkring och kännt mig "äcklig i hyn" i en vecka, och fast hur jag smörjer och håller efter så vill det inte bli bättre.

Och nu är jag nervös för att det ska ställa till med problem :/ Som tur är så rycker jag ju in till sommaren, så det borde inte vara ett problem då. Förhoppningsvis hinner jag vara i solen före jag rycker in också, så att jag hinner göra allt jag kan inför vintern. Men jag kan ju inte påstå att jag ser fram emot att ligga i skogen och klia :/

Nåjaa. Kanske man inte ska oroa sig i förtid.
113 dagar idag.

4 kommentarer:

  1. Hoppi hoppi iväg till solariumet med dig! /Atopiker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde! Men då jag inte har tillgång till nåt solarium :3

      Radera
  2. Vilket kompani har du sökt? :)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte fått den där förhansönskan-blenketten-juttun ännu, i första ansökan hade jag inte nåt kompani ifyllt, vad jag minns. Kanske MilPol..?

    SvaraRadera