tisdag 17 juni 2014

STJ: 384

Det finns inte jättemycket att skriva om för stunden, därav bristen på inlägg. Jag misstänker ju att det kommer vara så ett tag, fram till nån gång nästa sommar då sista minuten-nerverna börjar infinna sig. Just nu är det mest vardag och lite träning och sådär. 20 dagar kvar för dem som rycker in nu i juli. Huhhu.

Jag hade ett tag funderat på ifall jag skulle anmäla mig till en kurs som går i oktober, "Sotilaan perustutkinto naisille", som ordnas i var det nu var, en helg. Jag har bara inte bestämt mig än. Det skulle kunna vara hur intressant som helst, men jag misstänker att min höst kan vara ganska full ändå. Det är kör och skola och jobb och rollspel och whatnot. Vi ska se, jag borde ta och se över kalendern oavsett. Just nu har jag fått överstökat alla måsten för våren och tidigsommarn, och har börjat ta mig an den kommande utlandsvistelsen. Vi får se hur det går med tränandet under de tre veckorna, jag ska nu försöka göra mitt bästa att fara ut och springa så mycket jag orkar, och försöka att inte halka efter alltför mycket vad gäller muskelkondis. Det är ju trots allt en kort tid.

Jag gick på mitt första ledda passa pilates på flera år idag, och det var nog hemskt lätt jämfört med de pass jag brukar köra vid datorn hemma. Men nå, trevligt att få känna sig duktig på nåt pass :) Gårdagens step var något av en besvikelse, det nya programmet är alldeles för lugnt och lågintensivt för min smak, och musiken var nu lite so-so. Men nåja, kanske jag får ge det en chans än. Imorgon tänkte jag försöka mig på ett pass core, det har jag inte gått på på år och dag. Man får passa på medan man är i landet och har tillgång till gymmet :3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar