måndag 11 augusti 2014

Pilatesfreak

Hurra hurra, idag har jag äntligen kommit så "långt" i min träning att jag hunnit ikapp med Cassies pilates-youtube-kanal, till den grad att jag NU har gjort alla videon (104 stycken!) fram till den som var NY då jag började följa henne :) (The 1000 workout).  Då är ju inte alla heller träningsvideon, utan några handlar om annat, men åtminstone de äldre videona så är nog främst rena träningsvideon. Men på ett och drygt halvt år har jag i alla fall hunnit igenom många, och det finns mer än massor kvar än, och då gör ju Cassie fler videon hela tiden :) Utmaning, att hinna ikapp henne tills jag träder i tjänst? Kanske det :) Men då betalar jag ju för gymkort också, så jag ska inte glömma det.

Men jo, en helt jävla massa tid har iaf lagts på pilatesträning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar