måndag 4 augusti 2014

Woot.

"Hyvä Linn Wilhelmsson
Teidät on hyväksytty koulutukseen
Nimi: Intti tutuksi, naisille, numero: 0200 14 13010
Kurssin alku- ja loppuaika: 22.08.2014 - 24.08.2014"


Wheee! :) Knappa tre veckor kvar dit nu då. Men före det ska jag njuta av SEMESTERN! Sola och sova och läsa och gå på långpromenader och resa till Stockholm och tillbaka och bara göra ingenting och träffa vänner. Och svettas i sommarvärmen! Mycket tid att springa på gymmet nu också, även om det kanske inte lockar supermycket för stunden, men kvällarna är ju lite mer mänskliga, så ikväll ska jag försöka komma iväg på Step. Förra veckan var jag på Pump på måndan och HÄLLEDUD jag hade träningsverk ända till lördan. Nog märks det ju att muskelträningen börjat släpa efter. Nåja!

Idag är det för övrigt 4 veckor sedan mina bekanta i Drakan ryckte in, och halva G-perioden torde vara över. jag försöker hålla tiden i åtanke och känna efter, för nog fasiken är det ju en förbannat lång tid man är inne om man är där ett år :P

Hey jo, och jag fick hem en massa grejer från varusteleka här i veckan iom. att jag beställt saker till ett lajv, så nu äger jag en egen kniffelknaffel och en pannlampa ^^ Åtminstone pannlampan har jag hört att man ska ha sjukt mycket nytta av sedan då man är inne, så jag köpte en färdigt. Under det kommande året ska jag försöka hitta ett digitalt armbandsur åt mig också. Bilder visar jag sen nån gång då jag orkar, för jag har SEMESTER och gör inget jag inte vill idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar