torsdag 22 maj 2014

Aamukasoja

Min goda vän aamukasa meddelar att det idag är 409 morgnar kvar tills jag träder i tjänst. Det är åtminstone 11 dagar mindre än för... well, 11 dagar sedan. Månne inte den här tiden ska gå relativt fort ändå. Jag försökte sätta det i perspektiv, och det är på stort ungefär lika lång tid som det gick mellan det att jag fick reda på att jag sluppit på utbyte förra våren, och nu. Och det känns ju egentligen inte alls som det var länge sedan. Med ett sista kandidatår på kommande finns det väl nog en risk/chans för att tiden bara flyger förbi.

Roligt att märka hur "ryktet" sprider sig på jobbet också, och vem som ids fråga :) Hittills har jag haft många trevliga milidiskussioner med kollegor, säkerligen finns det många kvar än.

Vad mer ska jag nu babbla om? Tja, jag har insett att min brist armhävningsskills kanske beror på att jag överhuvudtaget inte tränar bröstmusklerna, så det är en grej jag tänkt satsa lite på inom den närmaste framtiden. Bööh. Mer än så hade jag tydligen inte att komma med idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar