tisdag 13 maj 2014

Reaktioner och tankar

Eftersom det här nu sist och slutligen var en så stor grej för mig så ville jag gärna skylta lite om det (plus att jag nog talat om det med en hel del personer under vårens lopp), så jag lade upp en av bilderna här från bloggen på Facebook också. och det är lite skoj att läsa folks kommentarer :) Allt från en massa "Tufft!" och "Cool :D" till "nu är vi nog trygga" och Jobbarkompis/-mamma Kirsis "Linn!!!! Mitä ihmettä sä nyt olet tekemässä?" ^^

Den allmänna åsikten verkar vara att jag nog säkert komma göra bra ifrån mig, så det är ju betryggande och bekräftande..! Fast den är det väl som med mycket annat i mitt liv, de som har mindre snälla saker att säga, säger dem inte to my face.

Insåg också att jag har en, typ, vän till en vän eller avlägsen bekant som rycker in nu i juli i Dragsvik, så jag kan bombardera henne med frågor sedan om hur det är.
Nu är jag för trött för att skriva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar