lördag 10 maj 2014

Väntande.

Jag får i nerverna. Fler och fler på aamukampa får sin PAM, och jag och alla andra från Österbotten sitter som på nålar. och nu kom helgen emot. Gaaaaah. Nåja, nästa vecka är det 16.5 på fredag, så den kommer nästa vecka, eller så ringer jag till regionalbyrån och frågar vad de riktigt sysslar med.

Jag har aldrig tänkt att den här bloggen skulle behandla mitt personliga liv så mycket, men låtom oss nu säga som så i alla fall, att jag inte har tränat överhuvudtaget den här veckan, samtidigt som jag lyckats tappa närmare 3 kg. Energin har inte funnits någonstans, och jag har mest suttit inne vid datorn eller legat i sängen. Nu idag och igår har livslusten återhämtat sig av förklarliga skäl, och när den där arma inryckningsordern bara infinner sig så ska jag nog sätta upp ett ordentligt träningsprogram åt mig, nu då de sista kurserna i skolan börjar vara över och jag på riktigt har tid att ägna åt träning.

Pampampampammmmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar