måndag 12 maj 2014

PAMahti, vihdoinkin!!!!

TITTA TITTA TITTA vad jag fick idag på posten! FUCKING ÄNTLIGEN!


Jag hann redan vara o kolla postlådan två gånger idag, och då jag för en halvtimme sedan eller så gick ner ett tredje varv (för det enda jag vet om postutdelningen i min byggnad är att den kommer före 16.00), så låg där ett kuvert från försvarsmakten! Jag sprang och hoppade hela vägen upp till tredje våningen, och visste inte vad jag skulle göra av mig själv. jag klarade inte av att öppna det right away, utan var tvungen att sprattla omkring lite i lägenheten och skratta hysteriskt, innan jag äntligen slog mig ner vid datorn och andäktigt sprättade upp kuvertet.


Så jaa-a, "Ni har beordrats i aktiv tjänst". Nylands brigad, II/15.
Tänään jäljellä siviilissä: 421.


HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD.
Mera intellektuella skriverier får man nog inte ur mig mer idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar