tisdag 2 juni 2015

Bloggertest

Det här blir första gången jag prövar att blogga från telefonen någonsin. Tänkte ändå att jag måste pröva det före inryckning, och nu då jag är ute i världen och ser mig omkring känns som ett bra tillfälle.

33 dagar kvar nu, om jag kommer ihåg siffran från igår. Jumalauta. Det är en månad. På måndag exakt 4 veckor. Shiet. Vart far dagarna? Snart är jag där. Hjälp. Klarar jag mig? När gråter jag första gången? Räcker kroppen till?

Det blir att sätta in en ordentlig slutspurt med träningen så fort jag är hemma...

1 kommentar:

  1. He kommer nog att gå så bra så, jag tror nog inte att du behöver oroa dig över när du kommer att gråta första gången.. och kroppen räcker nog till, visst kan det vara tungt fysiskt i början men man orkar nog förvånansvärt bra. Och det bästa, alla är ju i samma sits och man motiverar och peppar varandra! :)

    SvaraRadera