söndag 14 juni 2015

STJ 21

Knäppa tanke. 3 veckor. Midsommarhelgen, födelsedagshelgen, och bröllopshelgen, och sen pang på. Gees. Jag kommer SÅ psyche:a upp mig i onödan för det här ännu...

Jag laddade ner en TJ-nedräknare till telefonen häromveckan. Inklusive pokemonfunktion. Vem i helvete kom på att finska militären ska ha med pokemon att göra?! I don't quite get it. Alla på jobbet frågar jämt hur många dagar det är kvar, jag talade lite med en kollega som gjorde militärtjänst i Björneborg för X antal år sedan. Igår var jag också på ett födelsedagskalas där lillebrodern till mannen till födelsedagsbarnet rycker in samtidigt som mig. Jävlar, Österbotten är litet.

Inkommande vecka borde jag ta och testa var jag ligger på cooper och konditionstestet. Orka, hinna, borda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar