onsdag 24 juni 2015

Listigt #2

Uppdaterar listan med vad jag ska ha med mig kontinuerligt, men kände nu för att skriva nåt om den nya listan också...

  • FPA-kort o körkort, vaccinationskort, glasögonrecept, nätbankskoder
  • Telefon o -laddare, extra-akku, knopphörlurar
  • Kontonummer uppskrivet, Plånbok med cash
  • Beväring 2014-broschyren, inryckningsförständigandet
  • X antal trosor, 2-3 sportbh:n, tvättnötter
  • Egna lenkkitossor (på)
  • Nån bok
  • Karkki/proteinpatukker
  • Hänglås, pannlampa
  • Burana o plåster, skavsårsplåster, antihistaminer, ad-piller, kortisonsalva, bassalva, ögondroppar, öronproppar, glasögonputsduk
  • Armbandsur med alarmfunktion (på)
  • Necessär: Duschcreme, fuktighetskräm, tandborste o -kräm, shampoo, bindor, menskopp, deo, nagelsax, läppomada, tops, hårspray (för morgnar då det står åt alla håll)
(Sånt med fetstil har jag redan packat ner)
Jag har, efter diskussionen med R och andra, plockat bort saker som egna strumpor, solkräm och kontaktlinser, för att man antingen inte har behov för det eller inte får använda dem. Nu då jag faktiskt plockat saker i väskan inser jag att min necessär är liten, och bara rymde mediciner X) Vill man vara förberedd så! Och jag tar hellre med nässpray och ögondroppar än nåt onödigt, och min ryggsäck är långt från full. Måste sen skaffa en till necessär för toalettgrejor, eller bara ha dem i en liten plastpåse.

Nåja, strax iväg till gymmet. Inspg här att jag har exakt 6 dagar kvar av mitt medlemsskap, så jag kanske borde utnyttja det...

2 kommentarer:

  1. Flera trosor är nog bra att ha! Man använder nog inte kalsongerna som man får, eftersom att de är anpassade för herrar, men de är mycket bekväma att ha ovanpå egna trosor när man skall gå längre sträckor, det börjar inte skava då :)

    SvaraRadera