tisdag 23 juni 2015

TJ-Tretton-Tisdag

Sociala jag har skickat ut lite halvtrevande meddelanden till de tjejer jag hittade i NYBR-Facebookgruppen. Jag vet inte riktigt varför, kanske jag har ett behov av att kolla vad för folk jag kommer att bo med den kommande tiden. Via gruppen hittade jag åtminstone en fem stycken, och sen då E som jag bekantat mig med lite via FB. Så om nu inte nån hoppar av i förtid så torde vi i alla fall vara 7 pers i stugan.

Jag gick och skaffade dedär sport-bh:arna idag också. Det blev budgetversioner från CM, eftersom jag inte skulle vilja sätta ner alltför mycket pengar på det, och för att jag inte skulle orka gå i sportbutiker och söka. Dessutom tycker jag att jag borde klara mig med relativt lätt stöd, och jag har en lite stadigare bh från förr som borde klara biffen. Vegebiffen. i och med det tror jag inte jag har någå fler inköp att göra före inryckning - öronproppar har jag, allt annat också för den delen...

Det blev f.ö. lite tårar och drama angående kattskötande, men som det visade sig så kommer en bekant till mig som ryckte in med 2/15 att ta hand om mina pälsbollar! Hon var "bara" g-perioden, men jag vet att vi antagligen mest kommer prata militär här då hon kommer över på kaffe om en stund :) Nervositetsutjämnare, eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar